FAQ
1. Omyłkowo zamówiłem inny towar niż docelowy np. Olej 5W20 zamiast 5W30 tego samego lub innego producenta.
Napisz lub zadzwoń do nas, a my przeksięgujemy Twoją wpłatę na rzecz innego produktu, a różnicę w cenie zwrócimy lub jeśli docelowy towar jest droższy będzie wymagana dopłata z Twojej strony.
2. Potrzebuję 12 sztuk danego produktu, a Waszym magazynie jest tylko 9 sztuk.
Jeśli zależy Ci na czasie, zamów to co jest na naszym magazynie i skontaktuj się z nami w celu domówienia kolejnych opakowań produktu. Zazwyczaj transport z hurtowni trwa dodatkowe 48h.
Jeśli natomiast chcesz otrzymać całe zamówienie jedną paczką, napisz do nas, a my uzupełnimy stan magazynowy i prześlemy do Ciebie całość, jedną paczką.
3. Szukam produktu, którego nie macie w ofercie. Czy jest możliwość jego sprowadzenia?
Napisz lub zadzwoń do nas, a my damy znać w jakim czasie moglibyśmy dostarczyć wymagany produkt.
4. Robię większe zakupy, czy otrzymam jakiś rabat?
Każdego klienta traktujemy indywidualnie, a stałych użytkowników nagradzamy dodatkowymi kodami rabatowymi i gratisami.
Nigdy nie zaszkodzi się do nas odezwać.