Jak dobrać odpowiedni olej do silnika?
Z tym pytaniem zmaga się dziennie tysiące kierowców.
Olej silnikowy to główny czynnik smarujący jednostkę napędową samochodu spalinowego.
Jego odpowiedni dobór zapewni silnikowi długie i bezawaryjne działanie, a nam użytkownikom oszczędzi niepotrzebnych wydatków.
Częstotliwość wymiany oleju zależy od rodzaju silnika, zaleceń producenta pojazdu i stosowanego przez nas oleju.
Łatwo jest zauważyć, że produktów dostępnych na rynku jest mnóstwo, a poszczególne środki smarne różnią się od siebie nie tylko lepkością, ale i normami, które spełniają.
Skład oleju to nie tylko lepkość i normy, poza tym to dziesiątki różnych cech fizycznych, który taki olej posiada.
Jeśli dobór oleju do auta sprawia Ci problem, lub chcesz uniknąć kosztownego błędu, skontaktuj się z nami.
Z chęcią pomożemy dobrać odpowiedni olej i filtry do pojazdu, który użytkujesz.
Regularni klienci naszego sklepu mogą liczyć na cenne rabaty i gratisy.
Syntetyczny olej motocyklowy AMSOIL, przeznaczony dla właścicieli motocykli, którzy wymagają absolutnie najlepszego smarowania.
Wysokowydajny smar do silników i skrzyń biegów.
Syntetyczny olej silnikowy najwyższej jakości. Zaprojektowany dla entuzjastów poszukujących maksymalnej ochrony i wydajności.
Półsyntetyczny olej silnikowy do motocykli.
Opracowany specjalnie do smarowania nowoczesnych, wysokoobrotowych, czterosuwowych silników motocyklowych pracujących w warunkach wysokich obciążeń.
W 100% syntetyczny olej specjalnie opracowany do najnowszych silników grupy Renault (Renault, Dacia, Samsung, Nissan), zwłaszcza silników Diesla wyposażonych w filtr cząstek stałych, wymagających olejów spełniających normy RN 0720 i spełniających normy emisji spalin EURO IV i EURO V (poza silnikiem 2.2L dCi DPF).
Półsyntetyczny olej silnikowy do motocykli.
Opracowany specjalnie do smarowania nowoczesnych, wysokoobrotowych czterosuwowych silników motocyklowych pracujących w warunkach wysokich obciążeń.
Optymalny do nowoczesnych silników benzynowych i wysokoprężnych również z turbodoładowaniem, które spełniają normy emisji Euro 4, Euro 5 i Euro 6 (w tym FSI, Common Rail i pompowtryskiwacze).
Nadaje się również do pojazdów napędzanych gazem (CNG / LPG) i pojazdów z filtrem cząstek stałych (DPF), nawet jeśli zostaną zmodernizowane.
W 100% syntetyczny, paliwooszczędny olej silnikowy o niskiej zawartości siarki, fosforu i popiołów siarczanowych (Mid-SAPS) o obniżonej lepkości wysokotemperaturowej HTHS.
Opracowany zgodnie z najnowszymi wymogami technicznymi norm emisji spalin Euro 4, 5 oraz Euro 6 do silników benzynowych i Diesla także o bezpośrednim wtrysku paliwa z trójfunkcyjnymi katalizatorami oraz filtrami cząstek stałych (DPF, FAP).
Syntetyczny europejski olej silnikowy AMSOIL zapewnia wyjątkową wydajność i ochronę europejskich pojazdów benzynowych i wysokoprężnych. Spełnia różnorodne specyfikacje i posiada liczne aprobaty producentów.
Europejski olej silnikowy charakteryzuje się szerokim zakresem lepkości i różnymi poziomami ochrony systemu emisji, aby zapewnić wydajne działanie wrażliwych systemów emisji.
Produkt o zaawansowanej formule, przeznaczony do samochodów osobowych.
Został opracowany z myślą o współczesnych silnikach benzynowych, również tych wyposażonych w turbosprężarki, montowanych w samochodach osobowych, pojazdach typu SUV oraz vanach.
Syntetyczny olej silnikowy.
Najwyższej klasy światowej olej spełniający restrykcyjne normy API CJ-4.