Oleje syntetyczne
Syntetyczny olej silnikowy najwyższej jakości. Zaprojektowany dla entuzjastów poszukujących maksymalnej ochrony i wydajności.
W 100% syntetyczny olej specjalnie opracowany do najnowszych silników grupy Renault (Renault, Dacia, Samsung, Nissan), zwłaszcza silników Diesla wyposażonych w filtr cząstek stałych, wymagających olejów spełniających normy RN 0720 i spełniających normy emisji spalin EURO IV i EURO V (poza silnikiem 2.2L dCi DPF).
Optymalny do nowoczesnych silników benzynowych i wysokoprężnych również z turbodoładowaniem, które spełniają normy emisji Euro 4, Euro 5 i Euro 6 (w tym FSI, Common Rail i pompowtryskiwacze).
Nadaje się również do pojazdów napędzanych gazem (CNG / LPG) i pojazdów z filtrem cząstek stałych (DPF), nawet jeśli zostaną zmodernizowane.
W 100% syntetyczny, paliwooszczędny olej silnikowy o niskiej zawartości siarki, fosforu i popiołów siarczanowych (Mid-SAPS) o obniżonej lepkości wysokotemperaturowej HTHS.
Opracowany zgodnie z najnowszymi wymogami technicznymi norm emisji spalin Euro 4, 5 oraz Euro 6 do silników benzynowych i Diesla także o bezpośrednim wtrysku paliwa z trójfunkcyjnymi katalizatorami oraz filtrami cząstek stałych (DPF, FAP).
Syntetyczny europejski olej silnikowy AMSOIL zapewnia wyjątkową wydajność i ochronę europejskich pojazdów benzynowych i wysokoprężnych. Spełnia różnorodne specyfikacje i posiada liczne aprobaty producentów.
Europejski olej silnikowy charakteryzuje się szerokim zakresem lepkości i różnymi poziomami ochrony systemu emisji, aby zapewnić wydajne działanie wrażliwych systemów emisji.
Produkt o zaawansowanej formule, przeznaczony do samochodów osobowych.
Został opracowany z myślą o współczesnych silnikach benzynowych, również tych wyposażonych w turbosprężarki, montowanych w samochodach osobowych, pojazdach typu SUV oraz vanach.
Syntetyczny olej silnikowy.
Najwyższej klasy światowej olej spełniający restrykcyjne normy API CJ-4.