0
TWÓJ KOSZYK:
0 produktów
0
Przejdź do koszyka
Pomoc w doborze produktu Szybki kontakt

Penrite 10 Tenths Premium 0W40

Producent:
Kod produktu:
Ean:
Dostępność: wybierz wariant

To najwyższej jakości w pełni syntetyczny olej silnikowy wyprodukowany na bazie PAO. Jest przystosowany do nowoczesnych silników i nie zawiera modyfikatorów tarcia. Produkt został wzbogacony o pakiet dodatków FULL ZINC+ (przekraczający poziom 1800 ppm), dzięki czemu zapewnia doskonałą ochronę oraz znakomite osiągi silnika. 

WIĘCEJ
Wariant
Cena
Zapytaj o produkt
5L FS0W40005 9316517004730 340.63 276.93 358.56zł Wysyłka w ciągu 24 h

ZASTOSOWANIE

Produkt przeznaczony do stosowania w nowoczesnych silnikach o wysokich osiągach, zarówno w warunkach drogowych jak i wyścigowych. Jest odpowiedni do nowoczesnych silników 4-, 6- i 8+-cylindrowych, z wieloma wałkami rozrządu, wielozaworowych, w tym VVT, wolnossących, doładowanych i turbodoładowanych, w tym do silników wysokoprężnych małej mocy. Premium 0 jest odpowiedni do warunków drogowych jak również rajdowych w wielu rodzajach pojazdów. Może być stosowany tam, gdzie wymagany jest olej klasy SAE 0W-30 i SAE 5W-40. Może być używany w silnikach benzynowych i wysokoprężnych wyprodukowanych do 2008r, gdzie wymagana jest specyfikacja ACEA A3/B4. Premium 0 przewyższa normy API SN/CF, ACEA A3/B3 oraz wiele innych norm producentów.

Premium 0 jest odpowiedni do stosowania w motocyklach czterosuwowych z mokrym sprzęgłem.

RODZAJE PALIWA

Premium 0 może być używany z benzyną, LPG, paliwem E10, E85 (tylko w warunkach wyścigowych), olejem napędowym (bez filtra cząstek stałych DPF), avgas, metanolem, nitro, jak również z paliwem konwencjonalnym.

ZALETY PRODUKTU

  • Wyprodukowany z wykorzystaniem PAO (polialfaolefin – grupa IV), w celu zapewnienia maksymalnej odporności na działanie bardzo wysokich temperatur oraz wysokiej wydajności
  • W pełni cynkowany - pakiet dodatków *FULL ZINC + zapewniający najlepszą ochronę przed zużyciem.
  • Technologia EXTRA TEN w porównaniu z olejami 0W-40 i 5W-40 zapewnia taką samą ochronę przed zużyciem przy uruchamianiu silnika ale też dodatkowy film ochronny we wszystkich warunkach.
  • NAJNOWSZA technologia przewyższa normę API SN, zapewniając najlepszą ochronę przed zużyciem, minimalne gromadzenie się osadów oraz mniejszy osad na tłoku
  • Sprawdzony w warunkach wyścigowych i w silnikach o wysokich osiągach
  • Dłuższa żywotność silnika dzięki zmniejszonej ilości osadów tworzących się podczas pracy silnika w wysokiej temperaturze
  • Zmniejszone zużycie oleju dzięki wykorzystaniu wysoce wyspecjalizowanych, ultra czystych syntetycznych olejów bazowych o niskiej lotności
  • Nie zawiera modyfikatorów tarcia, więc może być stosowany w motocyklach z mokrym sprzęgłem
  • Bardzo szybki przepływ w czasie uruchamiania silnika oraz pełna ochrona przed działaniem wysokiej temperatury

DANE CHARAKTERYSTYCZNE

  • Lepkość kinematyczna cSt
  • w 40ºC 85
  • w 100ºC 14,9
  • Indeks lepkości 185
  • Lepkość CCV (Cold Cranking), cP w -35ºC 6009
  • Lepkość HTHS cP >3,7
  • Temperatura płynięcia - 51
  • Noack <5,5
  • Zawartość wapnia w % 0,296
  • Zawartość boru, w % 0,063
  • Zawartość cynku, w % 0,124
  • TBN 9,8

Specyfikacje, normy i aprobaty: API SN/CF, ACEA A3/B3, JASO MA, BMW LL-98, VW 502.00/505.00, Porsche GL, MB 229.1/229.3

Klasa lepkości : 0W40
Producent : Penrite
Specyfikacja API : SN/CF
Kod producenta : FS0W40005
Pozostałe normy i specyfikacje : API SN/CF, ACEA A3/B3, JASO MA, BMW LL-98, VW 502.00/505.00, Porsche GL, MB 229.1/229.3
Odbiór osobisty 0 zł
Paczkomaty 24/7 Inpost 0 zł
Kurier DPD 0 zł
Kurier Inpost 0 zł